Saturday, October 4, 2014

Moorhuhn (1999)

     


       Moorhuhn je hra od studia Phenomedia AG z německého města Bochum. Moorhuhn je v anglicky mluvících zemích známá pod názvem Crazy Chicken. Série Moorhuhn obsahuje více jak 30 her a na začátku nového tisíciletí byla nejhranější hrou v celém Německu. Hra vznikla v roce 1999 jako reklamní kampaň pro známého skotského výrobce whiskey Johnny Walker.
       Jedná se o jednoduchou střílečku, kde Vaším úkolem je v určitém čase trefit co nejvíce kachen. Ke hře nebylo potřeba žádné zvláštní vybavení a k hraní stačila pouze myš. Levým tlačítkem se ovládala spoušť a pravým se nabíjel zásobník zbraně.
       Hra nebyla původně určena ke komerční distribuci, ale pouze do barů, kde promotéři oblečení jako lovci dělali reklamu na lov a na whiskey Johnny Walker. Hra se ovšem začal kopírovat a byla dostupná ke stažení on-line. Studio tedy rozhodlo vydat hru i pro širokou veřejnost. Hra měla obrovský úspěch v německy mluvících zemích a byla dál rozvíjena ve všech různých mediálních směrech. Vznikl komix založený na známých kachnách a vznikaly i animované pořady pro televizi.

        Poslední hra založená na Moorhuhn vyšla v roce 2010 na zařízení iOS a jmenuje se Crazy Chicken Quest.

Platforma: PC, Nintendo DS
Rok vydání: 1999
Země původu: Německo
Žánr: Arkáda
Studio: Phenomedia



Petr Kameníček (409907)

1 comment:

  1. Jmenuji se Fajar. Bydlím v Bedono v centrální Javě, byl jsem ve velmi chronickém finančním problému a situaci terminálu před několika týdny. Po všem, co jsem hledal pomoc od přátel a sousedů, se ukázalo jako potratu, mám pocit, že nikdo, kdo by se opravdu staral. Byl jsem tak vyčerpaný kvůli nedostatku finančních prostředků na rozšíření mého podnikání a moje 2 děti ve věku 5 a 8 let také nevypadaly kvůli nedostatku řádné péče v důsledku financování. Jednoho věrného rána jsem viděl starého přítele mého zesnulého manžela a řekl jsem mu vše, co jsem procházel, a on řekl, že jediný způsob, jak by mohl pomoci, je nasměrovat mě k dobrému úvěrovému důstojníkovi v USA, který mu také pomohl, vysvětlil Pro mě o tom, jak byl finančně dolený a jak ho tento úvěrový důstojník posílil (pan Pedro, který mu poskytl půjčku 7 000 000,00 USD za dostupnou sazbu 2%. Dále mě ujistil, že jsou jedinou legitimní úvěrovou firmou, kterou našel online „Dal mi jejich e -mail a tak jsem se přihlásil a byl mi také udělen půjčku a můj život se změnil pro dobro. Kontaktujte jediného opravdového věřitele pana Pedro e -mailem / pedroloanss@gmail.com, abyste vyřešili svůj finanční nepořádek.

    ReplyDelete