Uchoval jsem si zvláště pozitivní dojmy z této taktické, izometricky nahlížené akční hry, jejíž fikce byla zasazena do dvaadvacátého století na Zemi. Zrazený elitní super voják, který odmítl rozkaz vyvraždit domnělé odbojáře, vykonává na straně skutečných rebelů odplatu nad svým někdejším zaměstnavatelem, globální vojenskou korporací WEC (World Economic Consortium). Mise vůči tyranské, opresivní organizaci bez výčitek probíhají v továrnách, vojenských základnách, kancelářích či na vesmírné stanici. Crusader dokázal upoutat chytrým návrhem úrovní (tj. robotů, pastí, rébusů), variacemi ve výzbroji a příjemnou obtížností (pečlivá distribuce omezených zdrojů s nekompromisními tresty). Vyniknul výraznou hudbou a úchvatnou grafikou, jemnými animacemi, destrukcí okolí, hranými FMV sekvencemi i bohatou narací (příběhové pozadí sdílí společné rysy s univerzy sérií Wing Commander a System Shock). Manipulace dostupnými prostředky, důvtip a plánování postupu jsou tu ochotně vloženou investicí do procesu nelítostné konfrontace, je to uspokojivá výzva!
Pokračování: Crusader: No Regret
Design: Tony Zurovec
Žánr: taktická akce
Země původu: USA
Jan Miškov (140427)
No comments:
Post a Comment