New World Computing (1995). Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest (MS-DOS)
Jedná se o tahovou strategii zasazenou do poměrně typického fantasy světa. Skládá se ze dvou velkých prvků - průzkum a boj. Průzkum probíhá tak, že s hrdinou postupujete po mapě světa a zabíráte pro svou frakci doly, sbíráte poklady a volně ležící suroviny. Patří sem také správa vašeho města. Za získané suroviny kupujete nové budovy, které vám umožní přístup k dalším jednotkám, zvyšují obranu města, atd. Suroviny jsou ale občas střeženy neutrálními jednotkami, čímž se plynule dostáváme k druhé hlavní složce hry - boj. Váš hrdina do něj fyzicky nezasahuje, může jen sesílat kouzla. Vaše jednotky jsou roztříděné podle druhu a číslo v rohu určuje jejich počet. Bojištěm je šestiúhelníková mřížka. Cílem hry je zničit všechny hrdiny vašich soupeřů a obsadit jejich města.
Tato strategie vyšla pod záštitou amerického studia New World Computing v roce 1995 pro MS-DOS, o rok později i pro Windows 95 a Macintosh. V roce 2000 se pak dočkala konverze pro Game Boy Color. Hlavním designérem této hry i celé série Might and Magic je Jon Van Caneghem.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment