Wednesday, February 8, 2012

Inovativní přístup League of Legends k zavedeným herním mechanikám známých z DotA Allstars a popis dalších vylepšení implementovaných do League of Leg

V eseji popisuji nejdůležitější herní mechaniky použité v Defence of the Ancients: Allstars, které se staly základem neobyčejné popularity tohoto nekomerčně vyvíjeného módu pro Warcraft III: Frozen Throne. V úvodu přináším historii a vývoj DotA Allstars spojený s popisem základních herních mechanik, herního prostředí, hrdinů a předmětů stejně jako základní prvky taktiky při hře ve více hráčích. V další části je srovnávám s herními mechanikami použitými ve hře League of Legends od Riot Games, která je díky velkému množství stejných herních designerů nekorunovaným pokračovatelem DotA Allstars. Všímám si zejména podobných znaků obou titulů a vyzdvihuji množství inovativních řešení v LoL, které přinášejí nové taktické a herní možnosti při zachování stejného herního stylu. Dále popisuji nové funkce, které přináší LoL oproti DotA Allstars, jako je pokročilá správa herního účtu a s ní spojené vylepšení do hry, nové herní módy, získávání odměn za výhry, nákup nových hrdinů a dalšího vylepšení, způsoby zpřístupňování placeného obsahu či opatření proti negativním důsledkům online multiplayeru.

No comments:

Post a Comment